13timmar

ph: Max Heltorp. Försöker gå in skorna jag ska ha ikväll,haha.

Äntligen börjar klockan röra sig framåt. Nu kommer Alexandra snart hit och tar en cigg lite fort innan hon åker på ärenden:) Tänkte att jag om en liten stund skulle hoppa in i duschen också så jag inte behöver stressa som en tok sen, vilket jag säkert kommer göra ändå för jag är så otroligt seg, hahaha. Nu ska ni få veta vad vi ska göra.
Jag, Ahlin, Chrille och Alexandra ska hem till älskling och göra middag, sen kommer det lite folk dit. Det ska bjudas på minne, skratt, och en massa tjat. Där är vi fram tills 11 tiden då vi trampar oss ner till stan för att kolla på alla raketerna vid tolvslaget. Sen är nätten ung och vi far iväg till obestämt ställe:).
Jag har inte med mig kamera men älskling syrra skulle vara hemma eller någonting och där dyker nog hennes kamera upp då och då:). Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder och springa ut. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga skor!

2012-01-02 @ 15:55:36
URL: http://elinsundstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0