+3dagar=år12

ph: Max Heltorp

Sitter i sängen med Alexandra just nu och gör absolut ingenting. Tänkte att jag skulle dra upp Alexandra och träna lite om en stund efter vi fått i oss någonting i magen. Senare ska vi träffa Fredric om det blir som tänkt, det vet jag ju dock inte. Efter gårdagen/morgonens/nattens åkande är båda hur trötta som helst. Vi kom hem runt 04.30 då det blåste och regnade som bara den, rena rama stormen kan jag säga. Pratade med älskling förut också så imorgon ska jag och Alexandra få träffa honom också (sjävklart tvingar jag med min bästa vän haha). Nej, nu skriker magen efter mat. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Ohja! Det ska du! :)

2011-12-29 @ 13:26:14
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0