4 år sedan - dagen fylldes av tårar

ph: Rebecca. Inga bra bilder men meningen finns.
Älskade Hanna, älskade flicka, älskade ängel. Idag den 20 december 2011 är det exakt fyra år sedan du lämnade oss alla. Dagen har varit fylld av tårar från hundratals ögon, varje person jag kramat om har jag fått dela tårar med. Tankarna, saknaden är så stor, så otroligt stor. Jag vill inte förstå att du aldrig kommer hem igen, men det är väl dags att ta in det nu. Nej. Jag kommer aldrig sluta hoppas eller önska, för mig kommer du en dag hem även om det inte alls är så. Jag älskar dig så otroligt mycket, lika mycket som jag gjorde sista dagen då jag fick se dig i livet, som begravningen. Dina kramar, pussar, ditt skratt och din röst. Jag minns allt som om det vore igår, minns varje steg vi tagit tillsammans. Älskade ängel. Vila i frid.

9 februari 1994 - 20 december 2007  - du är evigt saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0