är du värd mina slag?


ph: jag

Jag är så jävla trött på människor som bara visar sig äckligt jävla känslokalla, personer som bara gör än illa hela jävla tiden, som lurar röven av än. Dra åt helvete säger jag bara. Jag är så trött på att bli illa behandlad nu, så jävla trött på det så jag skiter i precis exakt allting. Jag skiter i dig så det bara skriker om det, jag tänker fan inte kämpa för att göra dig glad en enda sekund till ditt jävla fan skap. jag förstår inte vad du tänker med, en jävla hjärtekrossare är vad du är, jävla idiot. Blickar åt ditt håll är ingenting du är värd, händer som rör vid dig är ingenting du är värd, alla fina ord folk ger dig är du VERKLIGEN INTE värd, att dom kan lura sig själva så mycket, att dom ens kan gå på att du menar allt du säger till dom, att dom inte fattar hur falsk du är är någonting jag är sjukt ledsen över. Idiot, förstör ditt eget liv, var känslokall mot dig själv istället för andra. Tre ord riktade till just dig. DRA ÅT HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0