bara lite kort

Sitter i sängen och ser på GW, hur bra som helst. Jag kan bara inte slita blicken ifrån det en enda minut nästan, jag är helt besatt. Första seasongen är snart färdig och det betyder att det snart är dags att ladda ner seasong 2 :D Längtar! Jag tror Alexandra kommer hit strax efter 11 också, så jag får hålla mig vaken ett tag till. Nejmen det lär inte vara några problem med det. Ska fortsätta kolla på GW och sådär så tiden lär ju gå fort ändå. Jag har faktiskt inte så mycket mera att att berätta för er. Inte så mycket mera än att det kommer komma upp en tävling här på bloggen snart där det bjuds på fina priser:) Vi hörs. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0