det är så vi gör det

Får väl skriva här lite då eftersom jag varit så otroligt off idag tyvärr. Varit i skolan som vanligt och hållt mitt tal som faktiskt kommer ut på bloggen här om en liten stund:) Då vill jag att ni berättar vad ni tycker om det, det skulle gör mig så otroligt glad. De tre personerna talet var till blev berörda och otroligt glada, som tur var. Då lyckades jag få fram det jag ville få fram iallafall:). Efter skolan åkte jag Emma och Ahlin till honom en sväng sen åkte vi till staden för att möta upp älskling och handla lite inför bakandet som blev hemma hos mig. Det blev så otrolig lyckat och gott. De andra två har åkt hem men älskling är kvar, låter som om han stannar över natten, men man vet ju aldrig med morson;) Nu har jag ingenting mera att berätta för er så vi hörs senare eller imorgon. Gonatt mina sköningar.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0