En månads lycka - vi fortsätter rakt fram

en månad med älskling idag och det känns helt underbart.

Din närhet, dina underbara kramar, dina pussar, allt med dig är fantastiskt. Så fort du kommer upp i mina tankar är det som om lyckan bara rusar igenom kroppen, lyckan cirkulerar nu i mitt blod hela tiden. Det var ett tag sedan jag kände att jag verkligen mådde bra, men nu, just idag, just denna tid jag får dela med dig är den bästa tiden i mitt liv. Jag kan vara mig själv, inte behöva spela någon helt annan, bara vara jag och det är jag så glad över. Jag trodde aldrig jag skulle hitta en sådan som dig, men en dag, just det datumet, 11-11-11 då fick jag dig, du blev mig och med hela mitt hjärta kan jag nu säga. Max Heltorp, jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling du är det bästa jag vet <3

OM JAG FICK VÄLJA MELLAN DIG OCH FIFA HADE JAG VALT DIG <3 om inte det är kärlek vet jag inte vad.. Älskar dig!

2011-12-11 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0