fotspår i snön

ph: jag. Äntligen är snön här

Gomorgon mina pärlor, har ni sovit gott?:) Det har iallafall jag gjort. Älskling sov här inatt som tur var, mysigt att somna i hans famn. Jag sitter just nu klar och redo för att åka till skolan men han ligger kvar i sängen den tönten! Jag kan lova er attt jag har aldrig träffat någon som är så seg på att gå upp. Efter skolan idag är det iallafall dags för ett danspass. Har ingen ork alls till det, men men. Blir kanske lite mer taggad när dagen rullat igång, ännu är jag ju lite morgontrött om man säger så. Nej, nu ska jag hoppa på honom lite, nog för att han kommer döda mig men ändå. Haha. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0