GOD JUL - lite julbilder

storebror

mamma

mormor och storebror

Lillasyster och Casper

vi bestämde oss för att inte ha någon tomte men jag vet inte vad det är för fel på mamma, hahahaha


Jag, lillasyster och Casper

God jul på er allihop. Jag har som ni märkt inte skrivit det mista idag, jag har änna inte hunnit med det. Vaknade upp hos pappa, vid 10.00 åkte vi och hämtade min storebror och sedan tillbaka till pappa för att äta julfrukost. Vid 12.30 tiden körde pappa mig till älskling där det delades ut lite julklappar osv. Är super lycklig över vad jag fått i julklapp av dom. Bilder kommer sen:) 14.40 åkte jag hem till mamma och här har det pratats, skrattats,ätit och öppnats julklappar. Nu sitter jag och tjockar mig med godis så jag tror jag spricker snart.Haha Nu ska jag vara social med dom andra.  Ni får se senare vad jag fått för skoj. Just det. Har ni haft en bra jul, vad har ni gjort för kul?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0