hemma med snabba ryck

ph: cambild - älskling har alltid lika kul haha

Hej. Kom hem för typ en timme sedan och kom precis ur duschen, frös som en tok så duschen räddade mig ;). Igår var jag som sagt på bio med älskling, hans syster och pappa, riktigt mysigt var det faktiskt. Sen åkte jag med hem till honom och sov där tills idag. Var också ute och fixade mina naglar igår, riktigt snyggt blev det. Bild kommer inom kort. Idag ska jag ut till Överby och ännu en gång leta efter en klänning och lite julklappar sen någon gång kommer alexandra hit och hämtar mig då jag åker med ut till henne och sover där tills imorgon då det är fullrulle igen ;) hahaha. Nu ska jag göra mig iordning så jag kommer iväg. Outfit bild kommer sen om jag hinner:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ni är galet söta tillsammans!

2011-12-17 @ 19:26:49
URL: http://bymichaelao.blogg.se/
Postat av: ronja

HAHAHAHAH, go humor!

2011-12-18 @ 18:52:23
URL: http://daysthatmyego.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0