hjälper en flicka i nöd

Heeeeiii, Max här! Fick ta över bloggen för Alexandra skulle göra en massa skit som hindrar henne från att kunna blogga.. Så istället för att läsa om vad hon gör får ni läsa om vad JAG GÖR :D
Så.. Jag sitter på ett café högst upp på ett berg i Sälen just nu, åkt lite i backarna med pappa och nu mötte vi precis upp min syster och mamma här på toppen! ;)
Vi ska beställa varm choklad och värma oss en stund sen ska vi ut och knulla polisen i backarna igen! Men hoppas på att jag och pappa för åka själva igen för han bjuder mig på snus och sånt :D
Och en ny plan har även kommit upp på vårat schema, vi kanske åker hem idag! För vi ska ju ändå inte åka någonting imorgon så jag och pappa tycker vi kan köra hem sen, vi är dock hemma mitt i natten då men 100% värt det tycker jag :D men det kan lika gärna bli så att vi åker imorgon.. Aja, pappa är och beställer choklad åt oss nu så jag ska sluta skriva. Vet att jag är en fantastisk bloggare. STANDGATAN 4 LIFE

Älskar dig, Alex!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0