hörs senare, hörs en annan dag

Sådär då, nu är jag hemma igen ändå vilket jag egentligen inte skulle vara. Skulle åkt direkt till älskling egentligen men var tvungen att hämta lite saker hemma först:) Nu fick jag reda på att bäst vän kommer och hämtar mig så det blir raka vägen till min snygging, hoppas på att alex följer med också då:). Sover inte hemma inatt heller, vet inte riktigt när jag kommer hem så vi får se när jag skriver igen,kan se om älskling kan kika in senare eller imorgon bitti innan han åker. Han ska nämligen åka iväg och åka skidor med sin familj, usch vad jag kommer sakna honom. Nu måste jag rusa. Hejdå:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner du att du vill piffa upp din iPhone lite? Då passar denna tävlingen perfekt för dig! Du har nu chansen att vinna ett snyggt iPhone skal på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0