IDOL 2011

Igår kväll var det idol. En riktigt fantastisk kväll, eller vad säger ni? Iallafall fram till utröstningen. Igår var det Moa's tur att lämna, fy. Tårarna rann må jag lova. En final utan Moa, skulle inte tro det. Så jag vägrar titta på finalen på fredag, det kvittar vem som vinner nu. Om jag ska vara ärlig tror jag att Moa kommer bli mer sedd en vad Amanda och Robin kommer bli, så har det ju varit varje år ungefär. Vinnaren får ju inte ens göra sin egen musik. Så jag hoppas med hela mitt hjärta att det inte var sista gången man hörde älskade Moa.

Tycker ni att rätt personer står i final nu, eller hade ni samma favorit som mig kanske?.
over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: nae det får man inte! ;)

Jag ska försöka samma tid varje dag :)

2011-12-03 @ 12:08:30
URL: http://johannalives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0