jag kan inte kontrollera det, ge mig en bild av hur det ska vara

ph: jag. Casper gillar tydligen gardiner, det är något fel på honom, haha

Hej. Kom precis hem från älskling. Riktigt mysig kväll må jag lova. Åkte och hämtade upp honom runt 18.30 tiden sedan trampade vi oss hem till bror och pratade lite. Vi stannade inte så länge denna gången eftersom att vi skulle till Jätten och handla saker sedan hem till honom (älskling) för att baka. Resultatet blev kanon. Super goa, och dom andra älskade vår gosaker! Tur var väl det;). Väl hemma och liggandes i sängen känner jag bara hur ögonlocken sakta men säkert stängs igen, jag tror det är dags att sova lite om man säger det så. Jag känner mig så otroligt kass men jag har bestämmt mig för att denna helgen blir en hemma helg då jag ska plugga. Vet inte om jag får sällskap men det är väl sånt som märks,haha. Funderar också på om jag ska titta på idolfinalen eller inte, Moa åkte ju faktiskt, är det värt det?
Jaja, nog med det, nu måste jag krypa ner under sängen och sova. Just det! Lovade er kvällens outfit. Förlåt jag glömde bort det för allt blev stressigt,men den kommer upp imorgon. Hörs då. Gonatt
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0