julgöra

  1. Stor städa hemma
  2. Julpynta klart hemmet
  3. Pynta granen
  4. Träna
  5. Hämta min klänning på Överby
  6. Leta efter ett par skor
  7. Köpa klart alla julklappar
  8. Baka
  9. Åka och handla all julmat och sådant
  10. Sedan skola på detta.

    Detta är det som jag ska göra denna veckan än så länge och det måste vara klart på torsdag eftermiddag eftersom att jag åker till älskling på torsdag kväll när han kommer hem och sedan på fredag åker jag till pappa och sover där med syster tills på lördag då det är jul:) Riktigt bra. Lite stressigt men så ska det var innan jul tycker jag, hahah. Nu ska jag fortsätta tjöta med älskling :)
    over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0