Julklappar 2011

Hjärtformade ljus från mormor

Klassisk tomte vi får av mormor varje år

Ett enkelt gitarrställ från mamma
Värmeskydd, hårspray, parfym och volympulver från mormor, Helge, Janne och mamma

Manikyr sätt från mamma

Navelsmycke med kors på från lillasyster

Skönhets sömn sak, ansiktsmasker, duschkräm och deo från mamma och lillebror

Klocka och ett halsband från mamma
Plånbok, bok och pengar från mamma, Janne, mormor och storebror
Kors örhängen från lillasyster
Två ringar från mamma
Kors örhängen från mamma
Stickat tröja från mamma
Underbar morgonrock från mamma
en kylplatta till datorn och Pro Tools ( ett program man gör/spelar in musik i) från mamma, janne och pappa
Jag tror att pappa vill att jag ska bygga på lite muskler (har börjat boxas igen därför pass detta bra) alltså från pappa.
Ett otroligt mysigt och fint ljus från älskling
Vilken fantastisk pojkvän jag har. Fick denna mysiga "one piece" av honom.
Dessa pärlor fick jag av älsklings föräldrar, hur snygga som helst.


Korsarmband från Molly (älsklings lillasyster) - älskar armbandet som tusan


Fick också en kortärmad tröja som jag aldrig fick kort på men det kommer någon dag.
Tack till alla för alla de super fina julklapparna, är verkligen hur nöjd som helst :)  Detta kan ju inte bli bättre. Skulle ta pengarna till att tatuera mig egentligen men jag bestämde mig nyss för att spara tills jag fyller år, det är ju fasktiskt bara två månader kvar tills dess, så jag kan nog hålla mig. Då hinner jag kommer på om det är värt eller inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0