lyckan bara rusar genom min kropp idag


ph: jag och syrran

Syrran: Ljusblåa jeans - Gina Tricot, Vit skjorta - Gina Tricot, Kilklackar - Skopunkten
Jag: Svarta jeans - BikBok, Svart baslinne - JC, Grå luvtröja - BikBok, kilklackar - Skopunkten


Hej. Äntligen var rummet städat och jag iordningjord och vi drar oss snart in till staden för att få köpt lite julklappar. Senare ska jag till älskling kanske och efter fotbollen ikväll så kommer han hit och sover här:) Helt underbart. Nu måste jag ruscha annars får syster damp på mig, och det vore ju inte kul alls en lördag som denna.
Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Malin J

Awiie! Fick gå på Aviiiciiiiiiiiiiii, men vart beställer man? xD

2011-12-10 @ 13:59:14
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0