Några sanningar om mig

Varit ute en hel natt [X]
Sovit under bar himmel [X]
Gråtit mig till sömns [X]
Druckit alkohol [X]
Varit medvetslös [X]
Varit utomlands [X]
Haft sex [X]
Blivit kär [x]
Fått mitt hjärta krossat [X]
Förlorat en vän [X]
Bråkat med mina föräldrar [X]
Rymt hemifrån [X]
Tagit droger []
Sovit i samma säng som motsatta könet [X]
Kännt mig extremt ful [X]
Lärt känna någon ny [X]
Gjort något jag aldrig gjort förut [X]
Läst ut en hel bok [X]
Solat solarium [X]
Jobbat [X]
Gjort något riktigt galet [X]
Piercat mig [X]
Tatuerat mig [X]
Badat naken [X]
Sovit en hel dag [X]
Dygnat [X]
Lanat []
Fått en könssjukdom []
Varit gravid []
Varit sjuk [X]
Varit på begravning [X]
Varit på ett bröllop [X]
Varit ensam hemma [X]
Haft sex nykter [X]
Haft sex full [X]
Funderat på självmord []
Kännt så mycket hat för någon [X]
Varit med på tv []

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0