nattuggla

ph: jag - åhåå vad jag saknar denna vovven:(

Hej mina kära läsare. Jag ligger fortfarande i sängen, vilket jag gjort största delen av denna söndag. Riktigt skönt må jag lova. Det som inte är bra med det är väl att jag är pigg och glad nu när jag egentligen borde ligga under täcket och sova som ett litet barn. Skola upp om några timmar, redo för skolan, blir nog en rätt sömnlös natt tror jag, på grund av att jag är så  pigg nu. Inte bra alltså. Får ta igen det imorgon för det blir det inget latande efter skolan, full rulle varje dag. Ni kommer få ett inlägg sen där det står vad jag ska göra i veckan, hehe. För nu ska jag dra igång ett avsnitt till av GW så vi hörs, hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0