P som i puss

make animation
Hej. Kom precis hem från skolan nu och fryser som en galning. Sitter just nu och väntar på att mormorska svara mig så jag vet om vi ska ut på ett ärende sen vilket det inte ser ut som just nu. Ikväll blir det bio med älskling och hans familj, vet dock inte vilken film men han drog med mig haha. Världens finaste familj, älskar dom allihopa, är så otroligt lycklig att jag blev en utav deras familj, kan det ens bli bättre nu liksom?♥ Dom gör min så glad!
Aja, ska som sagt KANSKE ut på ett ärende, annars ska jag vänta tills det är biodags, hihi. Inatt sover jag hos älskling vilket betyder att jag inte kommer blogga förens imorgon OM jag åker hem då vilket jag inte tror att jag gör. Så har ni otur skriver jag igen på söndag någon gång då jag är hemma igen, för jag ska troligen ut till Alexandra på lördag någon gång (imorgon). Nu ska jag packa ner lite saker som jag ska ha med mig, :) Vi hörs sen. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Michaela

Alekz. Som jag sa i skolan, du är en riktig snygging asså! ;)

2011-12-17 @ 19:26:25
URL: http://bymichaelao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0