rusch innan slutet

ph: arkivet
Gomorgon. Sitter i syrrans rum eftersom att jag inte ville väcka Alexandra som fortfarande sover. Jag tänkte dra till skolan nu, strax, så fort jag är klar och plugga lite. Det är ju faktiskt bara idag och imorgon kvar innan jullov. Sen ska jag göra prov idag också, lite smått nervös men det får gå som det går:) Efter skolan åker jag till Överby och köper lite små saker till jul.
Inköpslista för idag:
  • Julklapp till min lillebror
  • Julklapp till min pappas sambo
  • Julklapp till min storebror
  • Leggins
  • Band till klänningen

Det är vad jag ska få köpt idag:) Hoppas att denna dagen går super fort nu för imorgon kommer älskling hem. Längtar som fan! Vill att det ska bli lördag också så jag får se om han blir glad över sin julklapp:) Nu ska jag göra iordning mitt hår lite fort och sedan dra mig till skolan. Vi hörs senare. Eftersom jag inte kommer hem efter skolan så ska jag se om älskling kan smita in här och blogga lite, kanske inte hans största hobby men vi får väl se ;) Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0