Skola


ph: jag på Max och Ahlin.
Kärlek till er.


Hej. Sitter i skolan och har idrott, medans de andra är på gymmet så sitter jag och skriver klart idrottsuppgiften så den kommer in i tid. Det vore ju inget vidar annars. Ska ju egentligen på dans sen men jag kan inte idag, mitt revben har börjar värka som fan så det är liksom inte värt det känner jag. Bättre att jag missar en gång än flera gånger. Så istället blir det hem och ha en " ta hand om sig själv" stund, sedan blir det till att trampa sig utåt igen:) Kanske kan åka hem till älskling, ja vi får se hur det blir med allting. Nu ska jag fortsätta skriva på uppgiften, ville bara visa er att jag inte glömt bloggen, hejdå
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0