starka känslor

ph: cambild - casper och jag. Han tog ju för sig iallafall haha

Hej. Ligger i sängen och har dessa förbannade ryggsmärtor igen, jag är så trött på det, men det försvinner snart tror jag, dock kommer det till bara men ah. Var i skolan på första lektionen idag bara sen fick jag för ont och åkte hem. Här har jag legat sen dess och känner att jag snart måste upp och laga mat eftersom att magen skriker :( Vid 17.00 tiden ska jag fika med min gamla klass, hur kul som helst att få träffa alla igen, sen ska jag möta upp älskling för att han ska med oss alla på julkonserten (hjortmosseskolans musikklasser) ikväll, är super glad över att han vill följa med, jag är så stolt över att jag har min lilla pojk:) Ne, nu måste jag springa till köket så inte magen dör. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0