två tävlingar,en tredje?


ph: arkivet

Hej. Sitter i skolan och pluggar, otroligt vad jag är duktig nu då. Egentligen har jag inte tid med detta men ville bara kika in lite snabbt. Pratade med älskling och han är troligen ute i backarna nu och åker så han kikar förhoppningsvis in här sen:) Aja, jag har inte mycket mera att säga till er. Tycker ni att jag ska köra igång en smycke/kläd tävling här på bloggen strax efter jul?:) Det kommer iallafall komma upp en juloutfit tävling några dagar efter jul och en nyårsoutfit tävling några dagar efter nyår. Vad man vinner får ni se då;) Haha. Nu måste jag sätta fart så jag hinner bli klar innan vi ska repa åter en gång. Grymt! Hejdå
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0