vart är snön?

Gomorgon. 2 december nu och jag är uppe i tid. Sitter och kollar på julkalendern som precis börjat. Så nu ska jag ta min gröt och titta på det. Jag känner mig så otroligt liten och barnsligt, men hur underbart är det inte att leva kvar i småbarnslivet? När man sprang till tv:n på morgonen för att inte missa julkalendern, man satt där och räknade ner dagar fram tills jul. Jag minns att jag och min syster varje dag satt bredvid varann och kollade på detta, vi satt också med julkalendrarna i händerna och försökte hålla oss ifrån att öppna dom, det skulle man ju faktiskt göra efter avsnittet;) Ne, nu ska jag kolla på det så jag inte missar någonting. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0