vi ler som inga andra


ph: jag-cambild

Sitter och väntar på att älskling ska komma hit och på att IDOL ska börja. Vilka hoppas ni står i final nu då, är eran favorit kvar?
Själv hoppas jag på att Moa och Robin står i final, dom är ju helt underbara.
Som sagt så sover älskling här inatt så därför kan det bli så att jag kanske inte bloggar mera idag, men det är väl kanske någonting man förstår? Inte kan jag sitta som en datanörd när han är här, haha. Blir det ingenting mera ida så är jag tillbaka imorgon igen naturligtvis:) Nu får vi hålla tummarna för att idolkvällen ska bli en bra kväll. Ha en toppen fredag, hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej, du kanske inte kommer ihåg detta men du har skrivit "utmaning/utmaningar" till mej på min blogg för ca 2 månader sen. Och nu har jag äntligen börjat göra dom. Jag kommer göra 1 utmaning varje dag och din kan ju komma när som helst! Den första kommer upp idag kl 15.00

Kram http//johannalives.blogg.se

2011-12-03 @ 11:14:52
URL: http://johannalives.blogg.se/
Postat av: Tilde :)

frågestund just nu! Fråga vad som helst, svarar på allt!

FRÅGA PÅ (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0