alla minnen, vackra minnen, de susar i luften



ph: jag igår kväll. Bilderna blev inte så bra eftersom det var för mörkt ute men men.'

Var ju borta på kyrkogården igår kväll med Alexandra och tände ljus för Hanna. Jag har inte sätt något sådant fint på länge. Det var tända ljus överallt, på varje grav och över hela minneslunden, hur vackert som helst. Minnen dök upp lite här och där, det var inte långt ifrån tårar. Jag förstår inte hur man kan sakna en människa så mycket. Åkte där ifrån men kom tillbaka senare med Alexandra, Chrille, Mikael, Ahlin och Max, vi gick runt där, sedan satte vi oss vid minneslunden och kände saknaden susa i luften, en vacker kväll var det.

Idag har jag varit på IKEA med Alex och mamma, fick med mig hyllor hem till rummet som jag ska sätta upp i veckan. Känner att jag vill bli klar med rummet men det dröjer nog lite eftersom jag behöver flera hyllor och sådant. Imorgon är det skola igen, surt att lovet är över:( Ska med Max hem efter skolan om jag mår bättre vill säga, just nu känner jag att jag mår skit, helt fysiskt. Halsen gör ont och febern pendlar fram och tillbaka hela tiden:( Aja, nu ska jag kolla på Beck på tv:n. Skriver väl lite senare, hejdå så länge.
over and out


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hon finns med oss vet du och jag finns alltid här och det vet du också. Älskar dig hjärtat. <3

2011-11-06 @ 22:54:56
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0