Då drar vi


ph: jag imorse

Sådär då, äntligen! Alexandra är påväg hit för att hämta upp mig, så drar vi oss ut till hennes pappa en sväng. Sedan rånar vi bilen och åker tillbaka hit till Trollhättan för att träffa Max och Ahlin ( vet inte om det är några flera men), och har mys. Nej men jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det är väl sådant man märker. En sak vet jag.  * magen pirrar*. Iiiiih. Aja, nu ska jag inte sitta här och skriva i gåtor inte, sanningen kommer snart fram, men inte riktigt än;) Hade varit lite kul att få detta på film, men ingen vet ju vad som ska hända så det går inte så bra. Haha. Nu måste jag springa ut till Alexandra så hon slipper vänta i år. Vi hörs när jag kommer hem vilket jag inte vet när det är. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

men det va inte så jag mena :(

men lycka till i alla fall ;)

2011-11-11 @ 17:20:48
URL: http://daysthatmyego.devote.se/
Postat av: Rebecka

Sv; HAHAHAHAHA får se om du lyckas med de:P haha kommer aldrig slänga dom lapparna, ska ha dom som ett minne :P hahah



Hahaha jag kanske hinner åka före dig igen!!! ;) Man vet aldrig vad som finns i mina planer ;) <3



PS, brödet och pirogerna är klara och teet är klart.... Bara att komma :D <3

2011-11-11 @ 18:58:03
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se
Postat av: Gabbe

Nu är tävlingen om färgade linser AVSLUTAD!

kolla om det va du som vann ;)

Om inte, kolla in alla andra tävlingar som avslutas IDAG!



Intresserad av tävlingar? idag startas en ny!

+ nu erbjuder jag att samarbeta med bloggare! Vad sägs som att ni väljer temat och jag tävlar ut en sketch! lust att ha tävling om priset, en sketch på (ex en kändis) kontakta mig!!!!

2011-11-11 @ 21:23:33
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0