det skrämmer mig

ph: jag 2009, ibland förstår jag inte vad jag tänkte med, hur fan såg jag ut liksom?

Kom hem för en liten stund sedan, jag och Alex tog bilen hem till Max och var där en stund ungefär till 9 sen drog vi oss hemåt igen eftersom att Alex skulle ta sin buss här ifrån halv 10:). Nu sitter jag här och snorar, förbannat att man ska bli sjuk sådär mitt i allting. Det värsta med mig är väl att jag vägrar vara hemma när jag är riktigt sjuk, jag vet inte varför men. Så imorgon är det volleyboll och sedan dansträning. Blir nice, efter det vet jag inte riktigt vad som händer, tagga hem och sätta upp min hyllor kanske? :) PLUS PLUGG SOM BARA DEN! Nej, nu blir det en kopp te ( eftersom att max sa att jag kanske kan bli frisk av det, haha) och en mysig film. Saknas bara ett mysigt sällskap :(. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0