en sista önskan


ph: syrran

Sådär då. Nu har jag varit ute på en hejdundrans promenad såhär på sena höst kvällen, riktigt skönt att bli av med tankar. Ligger just nu i sängen och pratar med älskling. Ska strax knäppa på twilight och försöka få mig några timmars sömn, känns som att det kan behövas faktiskt. Imorgon är det skola igen och jag hoppas på att dagen bara flyger förbi eftersom att det är tid för ett till danspass imorgon, längtar som bara den må jag lova. Aja, nog med detta.Nu ska jag krypa ner och värma mig under täcket. Ni får sova gott, för det ska jag försöka med:) Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: härligt! allt är bara bra med mig :)



Nej tack, jag är inte intresserad av outfits oså :) men tack ändå!

2011-11-29 @ 23:39:33
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0