ett hugg i ryggen


ph: jag
Gomorgon eller vad man ska säga. Inatt har jag inte sovit i en enda minut, så denna dagen är inte den bästa. Tankarna har snurrat omkring i mitt huvud men jag vet fan inte vad jag tänkt på. Känns inte heller okej att jag har prov första lektionen. Jag tror jag skiter i det,kommer inte klara det ändå, så varför sitta där och stirra. Behöver ju närvaron så jag får väl gå dit och se ful ut sedan sätta mig och plugga i think. Efter skolan idag så ska jag ha noll kontakt med världen, jag åker hem och begraver mig levande eller någonting liknande. Förbannade dag må jag lova! Nu ska jag göra mig iordning så jag slipper stressa röven av mig sen!

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson.

Ja! Fett Awezume! Smsa mig!!! <3

2011-11-21 @ 08:59:36
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0