Ibland har man inte ord för hela livet eller ett ljud nog för att tala ut

ph: för 3 år sedan. Känner mig lite som ett spöke på bilden

Gomorgon. Natten har varit fucked up, har sovit i 30 minuter ungefär. Mår nu illa som bara den, och har ont i huvudet. Får kämpa mig till skolan ändå, det är ju bara två lektioner ändå. Skulle ut och fotat med syrran och älskling idag egentligen, men det blir inte riktigt så. Istället åker jag hem direkt och städar rummet. Senare ska jag till älskling eller hur det blir och kika fotboll som jag lovat honom. Nu måste jag ruscha och göra mig iordning, så vi hörs sen. Förlåt för jag varit så kass med outfit bilder osv. Jag lovar att ordna det till er när jag kommer hem igen, vilket jag gör mellan 12-1 någon gång. Nu hinner jag tyvärr inte:(. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0