jag vill se när kulan passerar genom ditt huvud


ph: Max igår.

Gomorgon. Nu var det dags för skola igen, ser inte fram emot det alls. Har ont i halsen som ett as och humöret är inte i balans alls nu. Vill bara gräva ner mig själv för några timmar alltså! Men men, sånt är livet. Alexandra vaknade också för en liten stund sedan men hon ligger kvar i sängen medans jag redan är klar för att åka, nästan iallafall, ska borsta tänder och sånt smått innan. Efter skolan idag ska jag hem en sväng och göra det jag alltid gör, samt få i mig någonting i magen och försöka hindra min nervositet iför kvällen, vad som händer då kan jag faktiskt inte skriva här på bloggen nu, så ni får hålla er lite till;) Nu ska jag dra upp Alex. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nämen! Är det p-piller jag ser?!?! :o

2011-11-12 @ 15:51:28
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0