Just så jag säger det

Jag känner din kropp nudda min, du smeker min mage med dina underbara händer och du kysser mig lätt i pannan. Jag känner dina djupa andetag stryka som en sval vind mot min hals, det är helt underbart. Jag drar mina händer genom ditt fina hår och lägger ena handen mot din nacke. Du kommer närmare mina läppar och tillslut kysser du dem. Dina mjuka läppar, din underbara kropp, din trygga närhet, denna känslan. Jag vill aldrig att du ska gå här ifrån, jag vill aldrig att du ska lämna mig, inte ens för några timmar. Jag vill vara i din närhet varje timme, minut, sekund, hela tiden. Höra dina djupa andetag, känna ditt hjärta slå, se dig i ögonen. Du ser så oskyldig ut, så lugn, så glad, så lycklig. Jag hoppas verkligen att du är det. Det är iallafall det du gjort mig, så otroligt lycklig, så otroligt kär. Jag lever för varje dag och ser inte minsta hinder, jo dessa små som man bara kan ta ett kliv över och sedan fortsätta. Du gör allting mycket lättare. Jag älskar dig idag, imorgon, nästa vecka, nästa månad och en lång tid fram, förhoppningsvis föralltid. Min ängel♥

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

Älskling! Du är verkligen mitt allt. Älskar dig så mycket!<3

Ps. Skriv en bok, du skriver alltid så jävla fint!

I<3U

2011-11-27 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0