klar för idag

ph: jag nyss

Sådär, nu har jag fått trixat med lite ljus och sådant, sedan har jag fått upp dessa två på väggen som jag pyntat med lite saker. Förstår inte hur jag kan vara så jädrans trög med saker, jag menar jag började göra om mitt rum för 3 månader sedan ungefär och jag är inte ens hälften till färdig. Det ska upp en lång hylla/bänk, och en till vägghylla, sedan ska jag ha upp massa collage på en annan vägg, och väggen vid min säng ska jag ha upp massa olika musik saker, typ min gitarr och tavlor, men jag är så trög så jag kommer aldrig någonstans. I garderoben ska det upp krokar osv men inte har jag kommit någonstans där heller med det jag tänkt mig, nu får jag skärpa mig. Tur att det är jul snart då så jag kan önska till mig lite smått och gott. ;) Haha. Nej men nu är klockan snart två och jag har inte kommit i säng än, vad är detta? Dock ska jag vara hemma från skolan imorgon eftersom att jag aldrig blir frisk annars, det ända jag MÅSTE är att åka till skolan vid lunchtid och göra ett prov om jag inte blir allt för dålig, men det hoppas man ju inte på. Känner ändå att jag bör krypa ner i sängen och försöka få lite sömn nu, så det tänker jag faktiskt också göra. Säng - film - sova! Låter dunderbart. Gonatt
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh fin bild på din hylla där! Superfint har du gjort det! :)<3

2011-11-10 @ 10:24:33
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0