med dig är bäst

Skönt att vara ren och fräsch igen. Sitter här och kikar på film och taggar inför att baka pepparkakor:D Försöker få älskling att komma hit också, känner mig lite elak eftersom att han precis tränat i 2 timmar tror jag det är, men vadå, om jag inte kan åka till han måste han komma hit och gosa med mig, helt ensam kan jag ju inte vara;) Måste ju städa mitt rum och massa sånt tråkigt och tden rinner ju bara iväg ifrån mig så jag tror med dessa ord jag måste börja städa så jag blir klar innan det blivit natt. Ojoj, hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: max

jag kommer bäääääb

2011-11-27 @ 18:43:44
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu är vinnaren av armbandet från timstore.se uppe, kika in för att se om du vann :D

2011-11-27 @ 20:07:19
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0