om du bara visste hur mycket...-

Gomorgon på er. Vaknade för en stund redan så just nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt. Igår kom Alex hit och vi drog oss till älskling och Ahlin, stannade där lite sen tog vi bilen till några brudar som Max och Ahlin känner. vid 12 tiden drog vi oss hem. Väl hemma la jag mig i sängen och kikade på film. Somnade runt två tiden tror jag. Så vad i hela mitt liv gör jag uppe så tidigt egentligen?!
Idag ska jag och bästa vän (alexandra) baka lite hade vi tänkt oss, vet inte vad men det återstår att se;) Sedan ska jag ta och städa lite här hemma tänkte jag. Vid 6 tiden kanske älskling och Ahlin kommer hit och myser med lite bullar som vi baka här om dagen:). Nu ska jag faktiskt ta och piggna till lite här så man får någonting gjort av denna dagen. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0