om du var mitt mål vart ska jag då nu?

ph:jag - cambild

Gomorgon, eller ja, nu ska jag inte ljuga. Har varit vaken sedan 10 tiden men har inte haft orken till att blogga förens nu. Är hemma idag som  ni kanske märkt. Mådde inte alls bra imorse, trodde jag hade magsjuka, men efter lite vilan så mår jag snäppet bättre, mår illa än men vi får hoppas på att det går över. Ska träffa Malin när hon varit på lägenhetsvisning, sedan kommer älskling hit en stund,och ikväll ska jag träffa Alexandra och prata med henne. Har faktiskt varit duktig idag också, för andra gången i mitt liv har jag startat en tvättmaskin, denna gången helt själv;) HAHAHAHA, och jag har lagat min dator som dog förut HELT SJÄLV! Jag är fan grym. Nu ska jag hänga tvätt HELT SJÄLV,OCH laga mat, så förbannat duktig är jag!. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0