se vad jag kan



ph: självutlösare. Jag skulle nog kunna göra allt för att få denna älskade sak som jag kan gosa ner mig i. ( det är ronjas)

Nu har älskling åkt hem, vilket inte är bra alls:( Vi har iallafall legat och bara myst,en massa skratt har vi delat också,helt underbart! Den jäveln gjorde en facebook till mig och jag HATAR facebook så grovt,han lär ju få hålla koll på den för det är någonting jag verkligen inte kommer göra. Han är så dum ibland, men ändå så bäst!:) Nu har jag förbannat ont i magen och huvudet.Imorgon är det skola igen och jag orkar inte det det minsta kan jag ju bara säga. Fast måste man så måste man, sånt är livet liksom:) Är lite halv rädd när jag har ont i magen eftersom att tre i dansen har legat i liknande magsjuka nyligen. Får hoppas på det bästa tror jag;) Nu ska jag dra mig och få i någonting i magen. Eller kanske bara lite varm choklad? NEJ! Te, ja det låter perfekt. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Men jag tror inte på att man inte kan säga nej för ett nej gäller alltid vad som än händer. Och är man rädd så ska man dra direkt eller prata med någon som hjälper en. Jag tror inte att en människa kan styra ett helt liv. Faktiskt. :(

2011-11-23 @ 22:24:26
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; Nej det vet jag väl. Jag vet mycket väl vem Linus är och vad han har hållit på med men JAG tror fortfarande inte på att man inte kan säga nej, eller skaffa hjälp eller att en annan människa kan styra hela ens liv. JAG har valt att inte tro på det och jag tror inte på det efter allt med Mattias, så är det för mig iaf och det är vad jag tycker.

2011-11-24 @ 10:51:13
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: ronjaonja

du kan få köpa den ;)

fast ändå inte, HIHIHIHII <3

adda facebook ;)

2011-11-24 @ 16:09:06
URL: http://daysthatmyego.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0