snart faller snön och marken färgas vit

ph: arkivet

Hej. Kom hem för en liten stund sedan. Har varit hos älskling och myst, älskar det. Mor kom och hämtade mig vid åtta då jag sedan gick och träffa Malin en sväng och tjötade med henne:). Fick höra från älskling att jag blivit sjukt dålig på att uppdatera,vilket jag håller med om. Jag har varken tid eller ork för det just nu, men jag ska bättra mig, det lovar jag. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om jag ska vara ärlig, men en sak jag vet är att jag fryser som en tok och vill bara ha någon (min pojk) som värmer mig,det hade inte suttit hel alltså!. Ska nog krypa ner i sängen och kolla på svenska paradise hotel eftersom jag sett klart den danska nu :) Får se om jag kanske slänger in något inlägg sedan, annars får ni sova gott:)Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0