Tramp tramp tramp

ph: jag för ett tag sedan

Nu drar jag mig ut till bussen som ska ta mig ända till skolan:) Hinner inte knäppa några outfit bilder och sådant till er idag eftersom att klockan tickade iväg fortare än vad jag han tro. Bussen går om ca 10 minuter så jag får väl börja ta på mig allting som jag ska ha på mig och promenera utåt i kylan, brr säger jag bara. Får hoppas på att någon i skolan har lust att värme en sådan liten som mig;). Haha, vi hörs någon gång under dagen, eller ja, när jag kommer hem igen. Ha en toppen dag!
over and out

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tävla på våran blogg :D kolla ! as kul och as fina priser

2011-11-08 @ 13:08:46
URL: http://tofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0