Utkast: Nov. 28, 2011



Hej. Kom hem för en stund sedan, drog mig till älskling. Fast vi var hemma hos hans kompis, där vi tjöta och skratta, riktigt mysigt:). Mor kom och hämtade mig vid 9 tiden och nu ligger jag halvdöd i sängen och vill bara gräva mig under jorden eller någonting, nejmen plugg står på tur men det känns som om jag kommer dissa det rätt grovt. Finns en dag imorgon då tiden kanske tillåter lite mera. Ska stanna kvar i skolan med Emma och greja lite med skolarbeten och sånt, kan vara gött, vi slutar ju ändå 11.30 så man kan ju alltid utnyttja dagen på bästa sätt. Nu ska jag knäppa på twilight och prata me älskling. Skriver nog ingenting mera idag faktiskt. Så, gonatt♥
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0