våra minnen förvandlades till en tid vi aldrig glömmer.


ph: felicia och jag för ett år sedan. Ibland saknar jag allt den gamla underbara tiden med de gamla fina vännerna

Herre vad denna dagen har varit seg. Började med nästan 3 timmars danspass, sedan blev det raka vägen hem till sängen. Senare på kvällen kom älskling hit, så jag, han och Alexandra har legat och tjötat framför paradise hotel:)Riktigt mysigt. Dom åkte hem typ nyss och jag ligger nu i sängen och har så otroligt tråkigt. Kanske ska hoppa i säng? Kan inte sova en men slappna av hade varit dunderbart. Imorgon är det en ny skolvecka och jag taggar inte alls. Sovmorgonen imorgon är ju faktiskt toppen. Våran mattelärare har åkt till new york så matten är självklart inställd, göööött. Aja, nu ska jag kika film och slappna av lite. Kanske skriver senare annars så. Gonatt:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0