vi kan aldrig förlora


ph: Max

Hejsan där ute mitt i natten, har grejat lite med inlägg till imorgon, kikat på Paradise Hotel och svarat på frågor i en intervju som jag är med i. Skickade precis iväg alla svaren på frågorna så vi får se när den kommer upp:) Klockan är halv 3 på natten, och jag har inte somnat än. Kanske borde sova nu innan klockan ringer, vilket den gör om 3 timmar ( 05.30), men det är ju bättre med några minutrar än inga alls, eller vad säger ni, haha. Med dess ord så säger jag faktiskt gonatt och sov gott alla sköningar. Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Donken

nattinatt med dig, nu ska jag också hit the binge...

Vincent vaknade så blev senare än planerat här. Men så fick jag lite extra gjort också. ;)

pöss, hörs imorrn, o sov gott nu de få timmarna du får. :D

2011-11-14 @ 03:03:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0