BB - fix - fik -love

ph: jag - fiket förra året

Hej. Dagen rullar på och jag känner att jag inte fått gjort ett skit nästan. Har tränat iallafall och skrivit på papper som ska till kommun angående jobb:) Känns skönt att få det gjort faktiskt. Skulle egentligen träffat älskling men han ska iväg på 30- årkalas eller vad det var så istället drar jag och fikar med brudarna Matilda och Lisa ikväll:) Ska hinna hem till älskling vid 7-8 tiden också,sjukt stressigt blir det, men vännerna behöver jag få träffa också. Skulle egentligen sovit med älskling inatt också men jag hoppar det för att tillbringa lite tid imorgon med min mor som är ledig imorgon:) Får se om jag kanske sover med honom imorgon, annars har vi ett helt lov nästa vecka som vi bara kan mysa sönder på :D Tur att jag träffade en pojk som är lite myskär som mig. haha. Nej nu ska jag kolla Big Brother hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

svar: åh tack så mycket :)

hoppas allt är bra!

2012-04-05 @ 16:42:16
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0