bild inperation


collage : by me

Jahaja, nu ligger jag i sängen igen. Måste säga att gårdagen var riktigt trevlig, god mat och efterrätt + trevliga människor i min närhet, många skratt och roliga berättelser om barndom och allt möjlig. Var ju som sagt hos älskling där jag också sov. Åkte hem vid 14.00 idag och då kom Alexandra hit, vi tog bilen och åkte ut på äventyr i bergen;) Nu är jag iallafall hemma och fick förut reda på att jag troligen har en hjärnskakning sedan jag ramlade, typiskt mig. Aja, men sånt ska man också få någon gång. Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att dra sig till gymmet och efter det är det sen påskmiddag hos mormor, sen blir det förhoppningsvis bio på kvällen men min kära vän Ronja:) Nej nu ska jag kika vidare sen är det dags för Big Brother klockan 21.00, efter det taggar jag en promenad. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0