Dagens dag

Hej. Tänkte slänga in ett inlägg nu eftersom att jag vet att det kommer bli dåligt med det nu när skolan startat igen. Nu har jag ungefär 2 månader kvar och då ska det kämpas må jag lova. Stress får man tåla nu. Massa Nationella prov att göra, massa nya uppgifter och sådant ska göras, men det ska bli klara och jag ska gå där ifrån med ett leende. Aja, bort från drömmarna. Det är fortfarnade början på dagen och nu är det matte för fulla muggar, lika tråkigt som alltid, menmen. Dagens händelser - eller det som ska hända blir:
  1. Skola
  2. Möta upp mamma
  3. Gå till fairlane och kolla upp allt med att ta bort min tatuering
  4. Fika med älskling
  5. Träna
  6. Dagen avklarad.
Lång dag men lite att göra. Nu ska jag återgå till det viktiga;) Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Tjoho!! Fin blogg.. :)

Allt bra med dig tjejen? Kram!

2012-04-16 @ 18:04:18
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0