det du vill ha


collage by me - det lockar ju inte lite

Hej. Sitter just nu och kikar på Big Brother och myser i soffan. Är sjukt trött men vill inte direkt sova nu, det är ju trots allt fredag. Dock är det sjukt tråkigt eftersom att jag är HELT ensam:( Syrran hos en kompis, mamma och Janne i åsaka, uh. Älskling är med en annan kompis idag också, så han är inte heller här hos mig, så det blev en riktigt ensam fredag. Imorgon ska jag träffa min älskade, saknade vän Ronja. Tusan så länge sedan det var vi träffa varann. Nej, nu ska jag göra mig någonting drickbart och ätbart, sen blir det till att kika vidare på BB. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska ha as kul imorgon, hähä är aaaas peppe alltså på att få träffa dig :D

2012-04-20 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0