GM - gonatt


ph; jag - cambild - jag skulle kunna dricka det som godis, haha

Hej. Sitter i soffan och ska snart bege mig mot sängen tänkte jag. Har äntligen fått klart allting inför imorgon förutom en sak. Jag glömde elevformuläret som måste skrivas innan jag gör det. Så det blir till att gå upp extra tidigt för att åka till skolan och skriva det innan nationella provet sätter igång. Annars har dagen varit bra. Åkte med älskling hem efter skolan efter att vi filmat en del. Vi tog det bara lugnt tills han skulle iväg på någonting och jag skulle iväg med mor. Väl hemma igen så åt jag pizza och tog en sväng till pappa. Fram mot 21.00 tiden till 22.00 tiden så blev det en promenad för att träffa alexandra och hennes lilla valp. Casper (min hund) fick även träffa honom. Nej, nu ropar sängen på mig. Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Gabbe

usch jag känner mig så grymt dålig..

Jag har haft så jäädra mycket på senaste tiden, har inte varit hemma, jätte sjuk, inte haft internet m.m. så allt kom och trappade efter. jag är verkligen ledsen! Jag gör såhär att när jag kommer hem från skolan tillsätter jag lite färger i bilderna och skuggar lite mer och så, sen skickar jag dom till din adress förhoppnings vis nu i veckan om jag hinner klart tills det, annars skickar jag på måndag, är det okej :)? och förlåt för allt skit.. det ska inte hända igen :/!

jag har ett mål nu till sommaren, och det är att skaffa mer färger till min garderob :)

Har du mycket färger i din? Något favorit plagg eller par skor?

Maila mig gärna en bild på det och en liten beskrivning som var du köpt det och varför det är favoriten :)

Det första jag gör med det är att lägga upp bilden och texten och gör ett inlägg på bloggen om din favorit :)

Maila: [email protected] så kanske du har bloggens favorit plagg/ skor/accesoar ^^ kramar!

2012-04-19 @ 07:51:20
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0