JAAAAAAAA - lycka.

ph: Max Heltorp - så går det när man låter amatörer tatuera. MEN NU SKA DEN BORT!

Mamma kom nyss hem från en konsert och satte sig på stolen bredvid mig medans jag och älskling låg i sängen och pratade. Hon berättade för mig att hon träffat han som äger fairlane här i trollhättan, tatuering och piercing studio. Vi känner honom också. Han sa till mamma att han ville hjälpa mig att få bort ärr på min arm OCH den fula tatueringen som det ser ut som en tre åring gjort. Jag tatuerade in min dåvarande flickväns namn på handleden. Hon är inte värd att stå på min kropp. Gu, jag är så sjukt glad och det kan jag lova att jag inte är ensam om att vara. Kan det bli bättre?! Jag tror inte det!!! Men..jag är nervös, det sägs att det gör ont att ta bort tatueringa.
over and out
GOOOONATT- inget mer bloggande för mig idag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS VÄNNEN, ska bara säga att jag blev skitglad när jag läste!! det är du verkligen värd! När ska du göra det? <3

2012-04-12 @ 10:06:22
URL: http://maaatildaaas.devote.se/
Postat av: EMMAS!

sv: okej :D allt bra idag?:D

2012-04-12 @ 17:11:05
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0